"Hezkuntza ez da bizitzarako prestakuntza soila; hezkuntza bizitza bera da." Jonh Dewey

2010-03-01

ERRUMANIA

Kaixo! Ezagutu nahi nauenarentzat Violeta naiz.

Errumaniara naiz, seguruenik noizbait zuen herrian gutaz hainbat istorio entzungo zenituzten, batzuk besteak baino politagoak.
Nire herriaren hiriburua Bukarest da, politetan, nirea politena dudarik gabe! Orain dela gutxi, Europar Batasunean sartu ginela esan zidan amak behin. Egia esan ez dakit oso ondo horrek zer esan nahi duen, nik ez dut deus ere nabaritu! Beno, gauza bat aldatu egin da: gure txanpona ez da betikoa, orain euroak erabiltzen ditugu, ez dakit zenbat lurraldeetan egiten duten lez.
Aldatu ez den gauzen artean hizkuntza dugu, betikoa da: errumaniera, nire izekok ipuinak kontatzen dizkidan hizkuntza ere bada hori. Gaur goizean berri bat kontatu dit: "ILARGIA ETA SOINEKOA".

Ahotsa: Judith

No hay comentarios: