"Hezkuntza ez da bizitzarako prestakuntza soila; hezkuntza bizitza bera da." Jonh Dewey

2010-03-01

ARGENTINA

Hego Amerikako estatua da, Andeen eta Ozeano Atlantikoaren artean kokatuta dago eta bere hiriburua Buenos Aires da: badakizu zein herrialdez ari naizen? Nire herrialdeaz noski! Ezagutzen ez nauzuenentzat, Argentina da nire herrialde maitea eta Mafalda nire izena.
Nire aita Joaquón Salvador Lavado deitzen da, baina lagunek Quino deitzen diote. Oso jatorra da eta egun osoa marrazten ematen du. Asko gustatzen zaizkit bere marrazkiak, baina nirekin jolasteko denbora asko kentzen dio bere lan horrek.
Berak esan dit hemen guztiok gaztelaniaz hitz egiten dugula, baina herrialde osoan guaranieraz eta ketxuaz ere mintzatzen direla batzuk.

Txikia nintzela ipuinez beteriko liburu bat nuen eta amak egunero bat kontatzen zidan: "BASO MUSIKALAREN ISTORIOA" deitzen zen liburuko istoriotxo bat.


Ahotsa: Leire


No hay comentarios: